Tuesday, December 1, 2009

Lawatan kami kerestoran ayahanda



Damia dan ayah dikerusi kayu kayan simen di kedai atuk...ini lah 1st time aku pegi kedai ayahku...adik beradikku yang lain dah banyak kali pegi restoran ayahku ini...ntah la baru kali li terbuka hati nak pergi kesini...bukan benci nak pergi tapi sebab kedai ni jauh dari kg halaman( maksud aku rumah aku membesar so rasa malas nak pegi) ayahku sekarang sibuk disini..meninggalkan rumah kami sepi tanpa penghuni...satu ketika dulu kg halaman sangat menyeronokkan...masa tu arwah mak aku ada lagi la...tapi sekarang hermmm malas aku nak ceritakan...tapi mengingatkan hanya ayah sahaja yg kupunya...

paksu aka bapak melayan kerenah anak2 buahnya...



ha tambah lagi satu anak buah...our HERO Iskandar



ha yang pakai songkok tu ayahandaku tersayang....aku sayang dia sebenarnya...



cucu2 atuk tengah mengelap meja selepas hujan...rajin cucu2 atuk ni ye...atuk pun sgt seronok dengan lawatan kami ke restorannye...



Ini ape ceritanye ni sampai begini gayanye...bisnes ape ni...hanya mereka yang tahu..huahuahua



dik saya nak roti sardin dgn roti telur 20 keping ye...mampu ke tak mampu buat ni..kalau x mampu cakap awal2 ye..boleh saya cari kedai lain...tgk muke mmg x mampu.....





No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails