Saturday, November 12, 2011

walk in wardrobe

Assalam...
Alhamdulillah siap satu lagi benda yg saya impikan.
Tinggal nak kena rajin lipat kain je, tapi xpe wardrobe saya ni banyak yg boleh digantung...perlu cari banyak hanger je.kalau boleh spender pon nak gantung...muahhahaaaaa


Apek cina yg sedang gigih nak menyiapkan impian saya...heheehe


Ok dah siap.. kaedah bercermin perlu digunakan untuk menampakkan keluasan ruang.



Boleh buka pintu dari dua2 side....for info anak2 aku dah buat main nyorok2...jgn jahanam pintu ni sudah...



Kualiti gambar x blh diperbaiki..sebenarnya ada tempat untuk seluar. tapi x nampak plak. yg nampak mcm laci tu. ermmm blh la saya sidai2 seluar kat situ mcm ilustrasi gambar selalu tu....



Ok satu saya punya, satu lagi sepul punya.Semua ni kami buat dari Carola Kitchen Bandar Rawang.Kualiti kerja kemas dan sangat puas hati. Harga juga berpatutan. Sekian kisah renovation rumah saya yg makin menyenangkan hati.

2 comments:

Related Posts with Thumbnails