Tuesday, November 22, 2011

keinginanku adakah kesengsaraanmu

Ehem....ehem.....andai my soulmate baca tulisan saya harap dia akan tunaikan salah satu....kalau semua lagi best!!!!

Hamboi harapan menggunung....

Antaranya;
1) saya nak lemari es baru...bukan sebab saje2...tapi sebab lemari es sekarang yang sedia ada dah mula buat hal

2) saya jugak nak mesin basuh baru, sebab nya sama seperti di atas....

3) saya nak hand bag baru, dah lama saya x beli handbag...huk huk huk

4) saya nak beli set pinggan mangkuk corelle....iklan dan promosinya asek lalu je kat wall fb saya

5) saya nak beli hp baru,....nak ipad nak .....samsung galaxy....tetttttt sila abaikan permintaan no 5 saya ni mr.S...saje layan keinginan saya ni...kakaakkkakakaaa

6) saya nak kitchen aid...ini pelaburan untuk pencen...boleh la saya bukak kedai bakery suatu hari nanti.....hahhahaaa

7) saya nak boboi...ermmm yg ni kami akan usahakan....hahhahhaa tettttt .......

8) Saya nak vacation....kalau saya nak pegi dgn geng2 pompuan mcm dia dgn geng2 lelakinya bolehkan....u jaga anak plak hocckeyyyy

9) Masih kosong belum ada lagi keinginan yg blh diisikan

10) Juga masih kosong akan diisikan x lama lagi....

Ermmmm inilah keinginan saya buat masa ini....jika ianya melampaui kemampuan tuan sila kiv kan....kerna untuk potong terus ngak boleh ya.....

P/s: dalam hati doa cepat la dia baca keinginan aku ni....

2 comments:

Related Posts with Thumbnails