Sunday, November 27, 2011

perasaan yang sama

Kembali bersiran....

Apa yang saya maksudkan perasaan yang sama....ermmm saya rasa pada yg punya blog mesti ada perasaan yg sama mcm saya rasa....

Nak tau apa yang saya rasa....saya selalu rasa sebab saya ada blog la saya akan dapat semula info yg saya dah lupa sikit2....selalu sgt blog saya membantu walaupun kadang2 saya x hiraukan blog saya ni sgt....ditingggalkan bersawang x hengat....tapi  pasti akan bantu saya di saat memerlukan bantuan terutama, info pasal resepi, vacation dan memori2 indah....

Serius saya sayang coretan2 mengarut yg saya ada. walaupun saya xde follower yg beribu2.pada kawan2 yg baca blog saya terima kasih.

Saya sedang cari info dari kisah ke s'pore sebelum ni, sebab saya nak ke s'pore dengan kawan2 perempuan saya InsyaAllah. heheheheee bagi memenuhi kenginan no 8 saya yg telah diberi kebenaran oleh sang suami. doa moga planning with my bff  menjadi...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails