Friday, February 5, 2010

Pegi kenduri kawen pegi hospital dan akhirnya pergi ke rumah maksu

Dah agak lama tak melayan karangan untuk kehidupan kami sekeluarga..sekarang masa sangat cemburui aku , kesah kami pegi kenduri pastu hospital dan ke putrajaya umah maksu adalah kesah satu hari yang sama

Aku suka bercerita dengan ada gambar senang sikit.so layan ye

Ini ummi, Damia & kakak dhia posing sebelum naik lif untuk ke dewan kenduri kawin...ayah tukang tangkap gambar


Kami pi kenduri kawen adik ipar uncle azli kawan ayah kat wisma sejarah, cantik pelamin dia, warna pun suka aku tgk, zaman aku dulu org x pakai lagi color ni, sekarang ramai suka color ni, sangat suka, tapi zamanku sudah berlalu, sekarang tgk org punya sahaja, erm masa aku kawin dulu tgh glamer kaler hijau daun pisang, meroon, purple pastu color apa lagi eh..pink la kot, sebab time tu ramai kaler ijau aku juga x ketinggalan warna ijau...k k zaman aku dah lepas ..pasni tgk kaler zaman anak2 aku plak...harap aku sempat tgk...

Ini adik dan kakak posing bersama..adik kenapa buat mcm tu...adik mmg susah benor nak dok diam


Ok kakak dhia gaya ala2 paris hilton lalu atas karpet merah masa grammy award..uish bukan main lagi ye kakak, kami dah nak balik, pastu nak g hospital pusrawi kat sebelah je ngan wisma sejarah ni, adik damia dah batuk lama x baik2...nak pi ambik gas..sian adik damia

mereka semasa menunggu turn damia nak jumpa doktor, ok damia rileks lagi time ni...


Arghh sudah jerit sudah damia....x nak pakai bende tu, sangat susah ...xpe2 kalau dia nangis lagi banyak dia sedut gas bagi cairkan kahak dia...ok ok ummi kena tahan perasaan dan sabor ye

 
ok keadaan agak tenang damia dah blh terima kenyataan kalau dia nangis pon ummi xkan lepaskan dari pakai gas itu..good girl...syayang amia


ok seterusnya kami pi umah owais kat putrajaya, nak pi jumpa mummy and daddy dia yg baru balik umrah, tak g melawat lagi. Damia naik kuda!! kudaku lari gagah berani


main-main ngan good boy, sian dia dua minggu kena tinggal dgn mummy n daddy dia...xpe next time blh pi umrah sama2 ngan daddy n mummy


naik kuda semula, tadi turun kejap..suka benor ngan menatang ni...ok sampai disini sahaja cerita tiga lokasi kami dalam satu hari



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails