Saturday, September 24, 2011

walaupun kontraktor budus .....punya hal!!!

AsSalam....
X tau la tajuk ni ada kena mengena ke tidak. tapi disebabkan kau sibudus..banyak yg tergendala hokey!!! sumpah jadi katak puru baru tau.vongoks!!


Maaf kiranya bahasa2 yg digunakan agak kasar. saya begitu emosi bila bicara hal ini. Lori perabot hantar barang dah sampai. Terpaksa dihantar sebab barang2 tu dah memenuhkan ruang stor kedai perabot. Maka walaupun.....rumah gwe belum sempurna siap sepenuhnya terpaksa la aku terima penghantaran barang2 itu. Dalam hati menyumpah c****a punya kontraktor sebab kau la yg vongoks aku kena hadapi hal mcm ni.


Lantai rumah baru sekali basuh. kena polish dulu sepatutnya...Tapi arghhhhhhh!!!! x kira pasni ko kena polish jugak TANPA merosakkan harta benda aku!!!!! 


Abg bangla boleh x korang x payah pasang dulu meja mkn tu.sebab bile dah siap betul2 baru senang sikit.kita letak semua brg 1 tempat dulu. Boleh???? abg bangla jawab" sini mau dtg jauh, kena pasang ini hari juga, lain hari susah mau dtg". ko tgk ko tgk mcm mana aku x hot!!!!!ini la implikasi kalau rumah x sempurna siap tapi nak kena terima jugak penghantaran. aku punya plan dah baekkkkk dah. pasal kau delay lama sgt jadi la mcm ni. aku tension lagi.....hrmmmmm

Ini katil dhia n mia. xde katun2. malas nak beli 2 3 kali. sekali jalan sampai boleh guna kita x yah beli katil mereka. sat g katun2 dah besor sikit malu plak.So ikut citarasa ummi hokey!!!Jjgn kasi haku hot lagi!!!maka katil korang leather with diamond2 gitu. x suke ke?xde xde terima je.

Ini katil aku+sepul. King size dgn tilam yg bakal buat aku bangun lambat kot...lembutnya tilam itu. kepala katil ada diamond2 gak. sama mcm dhia n damia. lain color kulit sajor.


Saya merenung dari tingkap bilik. hadoi cepat la rumah ni siap sepenuhnya. lambat betul episod cerita budus ni nak berakhir. sekarang saya sedang memujuk kedai kicenkabinet untuk delay pemasangan. setakat ini masih mampu ditangguhkan.perabot yg dihantar sudah tidak mampu didelaykan....jadi terima lah saja dgn redha...aku terima perabot dgn redha, tapi kejahatan kau wahai kontraktor budus x akan aku maafkan. walaupun rumah aku siap. sekian......cerita duka laraku.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

  1. rosmah...reno rmh ko ni kira yg tak sattle bab wiring jeke? sbb aku tgk mcm plaster ceiling & dapur mcm dah ok... ni kira mcm jiran sblh rmh aku dulu la ms reno rmh... kontraktor dia lari xhabis buat keje mcm rmh ko ni..last2 dr delay dia terpaksa upah kontraktor lain utk sattlekan saki baki kerja kontraktor lama yg dah laritu... kekadang mmg nasib la kan... ada ok ada x.. pape pun aku mmg berkenan sgt kat katil dhia n mia... cute... leh tau bl kat kedai perabot mana??? hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails