Wednesday, September 28, 2011

minggu dan bulan stress

YaAllah moga saya lebih menjadi penyabar dlm menghadapi dugaan dimasa akan datang. Sikit teruji pun saya x mampu.

Banyak perkara yg saya stresskan, antaranya

1) pasal renovation rumah yg x selesai2.
2) maid saya yang bakal datang , x dapat dtg sebab telah wafat. Mungkin ada yg rasa ianya penipuan si agen. Tapi saya  x nak pk yg -ve , saya bagi lagi sekali peluang. lagipun pasal mati2 ni mana ada org suka suki je nak buat main2 kan. x tau la pulak kalau sanggup menipu mcm tu sekalikann....betul tak uols rasa. sama x yg kita pikir....ntah la tapi kalau btl saya tumpang sedih sebab dia kemalangan masa nak balik dr berjalan2 dgn suami dan anak sebelum nak datang malaysia. sedihkan...saya harap agen saya x tipu dan nak mintak bayar lagi. kalau dia mintak bayar lagi mmg la.
3) masalah kerja yang macam2 hal.

Yang lain2 tu banyak lagi tapi x dapat saya luahkan. biar la saya pendam dalam hati.

Tapi saya dah x nak menjeruk rasa. sebab nanti saya x dapat aura +ve bila saya asyik melayan hati yg lara.Jadi baiklah alihkan perasaan ni dok tempat lain. Baru la saya x cepat tua kan....kalau tidak nanti muka nampak lagi tua sebelum usia kan?

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails