Thursday, September 29, 2011

konpius la boleh ke???

Salam....

Konpiusnya saya.....sebelum tu nak perkenalkan watak2 dalam cerita dan luahan hati aku ni ha.
Si A - pembuat dan pemasang grill rumah saya yg saya x pernah kenal dan hanya berurusan dgn si B
Si B - kontraktor keparat yg lari x siapkan rumah aku. B juga mewakili Budus/Bangang/Bedebah/Bongek/Beruk/b*b*/b*ng**t dan seangkatan dengannya.

Si A telefon aku n nak cabut grill yg dia buat kat rumah aku.

Atas alasan Si B x bayar dia kos grill yg diambil n dipasang dekat rumah aku. Aku konpius sekejap...ait????? kenapa pulak. Yg saya tau saya dah bayar Si B ni. Kalau nak mintak bayaran mintak dgn dia la kan. x kan aku plak. kalau mcm tu sedap la korang. ko x dapat kutip dari dia ko ugut aku plak.
Sape yg suruh ko bg dia semua brg2 ko kalau dia x bayar. Itu risiko kau la Si A. Apa pasal plak aku yg kena ni. Konpius la. Kalau aku bayar ko aku dah jadi teraniaya dua kali la weh.. Si B dah rembat duit aku. pastu aku kena bayar Si A plak. Pahal?????

Tika dan saat ni saya still konpius layak ke dia cabut grill rumah saya. Rugi pulak rasanya x ambik undang2. Tapi saya akan mintak khidmat nasehat Inspektor Mamat untuk bantu kami. Heh!!! apapun aku x kan bayar kau Si A. ko nak duit ko mintak dgn Si B

1 comment:

Related Posts with Thumbnails