Thursday, September 8, 2011

Emergency Leave

eL adalah satu cuti yg paling aku x gemar, baik untuk aku atau untuk org lain, kerna ia akan menyebabkan kerja tertangguh dan sedikit sebanyak susahkan org lain. Tapi apakan daya, tiba2 damia kena ciken pox,alahai kesiannya. aku paham perasaannya, aku kena masa dah umur 18 tahun, gatal weh gatal bangat....kesiannya la budak2 kena....so terpaksa EL juga. nak antar nursery jangkit ngan budak lain plak karang. sesungguhnya saya rasa sangat gagal jika x bercuti untuk jaga anak saya tatkala dia begini. 


Ini gambar posisi belakang, dah tumbuh banyak.


Dah ditepung komakkan bg mengurangkan kegatalan dan kemiangan. sian mia, xpe ummi akan cuba bantu usaha kurangkan gatal2 tu ye. get well soon anakku sayang....
Sob sob sob tiba2 teringat masa arwah nenek nah jaga ummi masa kena ciken pox...alfatihah moga dicucuri rahmat disana mak..
Lah apasal gambar ni sesat kat sini ni....hadoi cadar pun dah beli tau....tapi reno x siap2....makciok tensen btl ndok...


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails