Sunday, October 23, 2011

selamat hari lahir sayang

Tanggal 11 10 11 maka genaplah usia anakanda terchenta yang bernama Nur Damia Iman 3 tahun...sekejap je rasa...ye mmg saya rancang keluarga...dan untuk ini saya beri masa tahun depan untuk berusaha dapatkan boboy...petua please!!!!! moga Allah dengar dan makbulkan doa saya nak dapat anak lelaki....


Ermmmm dia mcm muka saya ke???? rasa mcm x je....sebab dia x sama muka dgn ayahnya maka org kata dia mcm saya....kan.....


Alhamdulillah sebelum usia 3 tahun dia dah pandai baca ABC sampai Z siap dgn lagu tambahan dekat ujung. "A ayam berkokok siang, I ikan berenang renang, U Ular belengkar lengkar, B Bola disepak ditendang yeaa!!!!!!" Begitulah bunyi hujungnya,  123 sampai 10, one two three sampai ten,pandai eja sapu,  kalau soh eja saya dia eja sapu gak....hahhaaa apa nak buat itu je yg dia pandai eja setakat ni....lucu orgnya, pembuli kakak dan tegas orgnya...kalau kata yg itu maka yg itulah....hadoi x tahan dgn peel yg satu ni....sabor je la....


Hidung penyek dia sama mcm andak dia kan....sebab saya rasa idung saya mancung sikit....



Ini kek ce cream damia yg sgt sedap.....ayah b'day ummi pon kek ini juga ye.


Kita potong kek dulu sebelum dia cair meleleh...


Sayang adek...Ya Allah kau peliharalah anak2ku supaya mereka sihat yg sempurna, pandai, alim, berakal, berilmu dan beramal, panjangkanlah umur mereka, sihatkanlah tubuh badan mereka, baikkanlah akhlak mereka, fasihkanlah lidah mereka, baguskanlah suara mereka untuk mengaji Alquran dan hadis berkat dari Nabi Muhammad swt, segala puji bagi Allah Tuhan sekelian Alam..amen Ya Rabbal alamin..


Kita x buat b'day party adeq bukan sebab membeza2kan adik dgn kakak tapi sebab ummi n ayah plan nak buat b'day adik masa kita buat house warming rumah baru kita nanti. boleh ye...jgn kecik ati. InsyaAllah ada rezeki kita akan buat meriah2 untuk gembirakan hati anak2 ummi dan ayah. Hadiah kongsi2 arr!!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Related Posts with Thumbnails