Sunday, October 23, 2011

Bersama Imam Muda Ashraf

Assalamualaikum wbt

Di N3 yg kelima saya untuk mlm ini sahaja kita bersiaran bersama Imam Muda Ashraf. Manis dan sedapnya mata memandang ustaz ni. Dalam hati berdoa moga anak lelaki ku nanti akan sejuk mata memandang seperti Imam Muda ni.

Sebelum tu saya nak cakap, saya ada satu sifat kalau saya rajin, saya akan rajin melampau, bukti paling dekat tgk saja mlm ni saja, saya dah update dan buang sawang2 yg mula hinggap dlm blog ni sampai kilat. Kalau aku malas, kemalasannya juga melampau, nak buat apa2 pun malas. Cemano nak ubat tah....hahahaa  

Ok2 kita sambung lagi cerita seterusnya.


Sebaik dia membuka mulut dan berkata2 saya rasa sangat seronok untuk terus mendengar ceramah dan motivasinya. Alhamdulillah dapat saya bertemu Imam Muda dan berkongsi ilmunya.Akan dijadikan pedoman dan amalan InsyaAllah. Moga keimanan yg sentiasa turun naik akan bertambah naik sahaja.

Program ni org lain  punya tapi saya dijemput untuk bersama2. Rezeki betul.
Terima kasih ustaz dan kakitangan PPSPPA kerana jemputan.

Nota kaki; Wahhh saya bersarapan semeja dgn imam muda ni lagi tau....kellas ko Jah 

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails