Sunday, October 23, 2011

progress reno rumah

salams....

Dah lama saya upload gambar ni dlm blog, tapi terbiar je tanpa kata2....maknanya mood saya kelaut la tu..cari ikan2 buat bekalan...hehehheee malas nak sapu2 gosok2 sawang la tu....ok2 sudah2 saya nak tulis pasal progres reno rumah. mmg banyak cobaan dogaan ujian dalam nak siapkan reno nikan.... dah banyak kesabaran yg tlh saya tumpahkan disini. dan akhirnya seraca rasmi mmg saya perlu akur kontraktor jahanam dan macam haremmm tu mmg xkan siapkan rumah saya, maka x payah nak stress2 lagi, kita cari je org lain, ya saya akan kerugian....takpe la saya redha asalkan hatiku x sakit....

Alhamdulillah mmg banyak peningkatan dan hampir siap...lampu2 dah pasang, toilet bawah yg dialihkan dah siap.


Tgk mcm ni sejuk sikit hati saya.

Kicen kabinet pon dah siap, naseb la dr awal saya decide nak ambik cc dgn kedai cina, kemas dan cantik kejenye...lega dan sejuk mata memandang....inila yg saya mahiu


Accessories dalam kicen kabinet pon dah terpasang rapi..moga dipermudahkan untuk seterusnya...harap saya dapat menjawap soalan2 yg ditanya sebelum ni. Ye saya tukar kontraktor baru, dan katil anak2 tu saya beli dekat kedai perabot dekat cheras, rm 1800 untuk 2 katil bersama tilam.Mmg design cantik2 dan harga berpatutan. saya tengah aim nak beli wallpaper untuk bilik dhia n damia.

Ameen...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

  1. alhamdulillah.... semua berjalan lancar.... nnt dah masuk rmh buat house warming jgn lupa jemput tau...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails