Friday, November 27, 2009

reunion sekolahku.....


Sekolah Menengah Padang Saujana, Jerantut Pahang-Form 1 to 3





Aku sangat tak sabar nak jumpa kawan2 sekolah yang sudah berbelas tahun aku tak ketemu.





Walaupun aku hanya bersekolah disana untuk 3 tahun tapi banyak kenanganku disini...Lepas





UPSR aku sudah nekad nak duduk asrama tak kira ape pun terjadi...berbekalkan keputusan 4A





(dulu 4A je, sekarang dah 5A, 6A, 7A bagai) dalam UPSR aku masuk sekolah ini. Aku sangat





seronok bila dapat masuk asrama, mula2 memang menangis juga la...biasa la tak pernah tinggal





rumah....tapi lama2 seronok duduk asrama....





Idea nak buat gathering ni bila kami semua bertemu semula dalam facebook, maka tercetuslah idea ini...sehari sebelum pergi reunion ni aku x blh tidur nak menunggu hari esok..aku sangat tak sabar nak jumpe kawan2 lamaku...of course ada yang dah kawin, belum kawin tapi yang duda or dah jadi janda xde lagi....kalau boleh dijauhkan dari kami semua.....





Tempat reunion: Tasik Shah Alam


Masa : 9.00 pagi - 2.00ptg

Sangat seronok bertemu dengan kawan2 yang dah berbelas tahun aku tak jumpa. macam-macam cerita keluar...kami semua sangant seronok. Semua kawanku sudah berjaya dengan kerjaya masing2. Aku sangat bangga.Lihatlah gambar2 kami yang sangat terserlah kegembiraannye

















No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails