Friday, March 23, 2012

Diantara budak2 comel

Assalamualaikum....

Ermmmm comelkan....ada lagi budak comel lain yg saya jumpa kat dalam Masjidilharam...tapi yg ni je yg sempat saya ambik gambar...

Gagurl lagi ramai kat dalam Masjid....tapi saya dah ada 2 org gugurl so saya x ambik gambar gugurl....saya nak boboy plak....Moga Allah perkenankan doa saya.

P/s: untuk diri saya sendiri dan kawan2, kalau Allah x berikan apa yg kita minta bukan Allah x sayang, mungkin satu hari Dia akan beri. Allah sedang uji keimanan kita.Maka belajar bersyukur. Dan juga apa yg kita x mahu mungkin itu yg terbaik buat kita. Allah lebih mengetahui. Kita hanya merancang Allah yg menentukan.

Apa2 pun kita berusaha dulu....Mari usaha untuk boboy boy!!!  Selepas itu kita serahkan pada Allah. Ameen... 






1 comment:

Related Posts with Thumbnails