Tuesday, August 23, 2011

ohmg!!!kenapa?

Kenapa kenapa ni....apa yang terjadi....hehheehhee xde la saje je....xde apa2 pun...saje nak poyo2.....

Tgk je la gambar2 yg disajikan. sebenarnya nak cerita pasal rambut damia yg dah kena potong. itu je....hehheee....

Sebenarnya mmg x de planning pun nak potong rambut damia....tapi idea tu dtg secara tiba2....spontan kau...mcm idea bernas tu....dan keputusan nak potong rambut dia mmg tepat.

Ait ini sape yg ptg rambut ni. apesal sampai macam ni nak oi....cuba rileks...haihhh apadaaa....dgn aku2 dah ghupe nak ptg rambut....budak ni kan mmg ada sikit sifat antisosial la....takut ngan org....bagus2...tapi x bagus kalau tinggi sgt sifat tu ye nak....berubah mengikut keadaan ok. tapi untuk kes ni ummi ampunkan almaklum la sepanjang lahir baru ni je potong rambut belakang yg dah panjang lepas kena botak masa cukur jambul...so mesti la ada ketakutan kan.....



Nape muka bosan je dik? x setuju ke dgn keputusan ummi. redha je la...tunggu masa nak potong je tu...nak protest kalau blm sampai tadi...hehehehhee


Ececeh ummi kontrol muka...maklum la ada org nak ambik gambar. ermmm mmg xde make up tau masa ni...sebab tu la nampak tak berseri...huahuahua...ade org kesah ke....


Weh apasal sampai ko cekik anak ko tu rosmah hoi!!!!zalim dowh....hehehheee jgn salah paham slow je aku pegang, tapi sebab urat2 tgn keluar nampak mcm x hengat punya kuat pegang....hehhehe tapi itu tandanya ummi kurang isi dan lemak kat tangan so abes nampak urat2....ermmm tapi kenapa kat tangan je kurang  isi dan lemak....kalau kat pinggang sampai kaki mcm tu, kan best..... k diet lagi.....diet lg...eh eh tiba2 cerita pasal nak kurus plak....

Ok ini hasilnya....bagus x yah aku sakit hati lagi nak ikat rambut tu.....dah la nak ikat rambut dia punya susah...serabai je...siap blh kata ikat rambut tu mcm pompuan....abes mia apa...bukan pompuan ke...konpius aku sekejap....jgn begitu nak....boleh bikin ummi stress nanti.....sekarang tinggal rambut kakak dhia je yg panjang n perlu ikat....

P/s:kakak dia dah saun ummi dia nak soh luruskan rambut dia.....88 hengget kau....x nak aku....xpe aku dah gula2kan dhia dgn pujian yg tinggi melambung. memuji rambut kerintingnya itu sangat menawan....x rmai org ada rambut mcm tu....cantik mcm princess. so dia dgr mcm princess maka dia terima...sebab angan2 minah jenin dhia sekarang nak jd princess....layankan saje...

Sekian....tata titi tutu....erm hari2 saya cuci sawang blog saya...ada nampak berkilat tak....ada kan...... :) 


Sen from my BlackBerry® wireless device via Vodafbaone-Celcom Mobil

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails