Thursday, August 25, 2011

kontraktor tuuuuuuttttttttt

Naseb baik bulan puasa kalau tidak......kalau tidak apa? apa? apa?

Kontraktor rumah aku ni mmg dah besar kepala tau....dah la buat keje lembab....sebijik macam siput vavi....hangin je aku....cuba ko gembirakan hati aku ni sikit.....barula kitorg blh bayar lagi.....ngek.!!!!




Haaa dari bulan 4 buat keje x siap2....bukan aku runtuhkan rumah n jadikan bangalow...extend dapur , buat plaster syiling, grill je.....jusco yg tgh buat kat area rumah aku tu pun dah naek sampai tingkat 3 tau tak....keje yg blh siap 1 bulan sampai la ni pun xsiap....janji nk hand over sebelum puasa, pastu sebelum raya....sekarg lepas raya plak.....cuba korang pk mmg patutkan aku hangin.....hishhhhh....



X la gambar ats tu gambar rumah jiran aku....dia wat reno x sampai sebulan....major gak reno dr rumah aku yg seciput je panjangkan tu.....cantik rumah diakan.....



Ruang dapur yg dibesarkan....almaklum la katanya nak rajin memasak...jadi dapur kena la besar sikit....kan......katanya la....


Tgk adik aku pun dah bejangkit hangin dgn kontraktor aku.....tgk dah cekak2 pinggang.....marah tu....darah hang tuah dah mula mengalir dah tu masa ni....


Plaster syiling naseb dah siap.wiring in progress....lembab!!!



Ini lagi satu yg buat aku hangin tahap gaban....dibaginya minah n mat indon mana tah tido dan menginap kat bilik atas rumah kitorg.....ingat org yg keje kat rumah aku...sekali terbongkar rahsia org tu kerja dekat kantin mana ntah.....woiiii kepala hotak kau.....aku pun x rasmikan lg rumah aku tau tak....memang dasar .................x blh diterima dek akal aku ni tau tak....dgn dinding bilik tu kotor dgn cap2 jari korang...bilik busuk....rambut berguguran di toilet hingga menyumbatkan toilet aku.....mmg siot.....gile vavi la korang ni....stresss stressss makcik stresssss tau tak. setelah diminta keluar 2 3 kali buat bodo je.....woiiii!!!!! ingat tu rumah ko ke.....bangang!!!!!!!haaaa tu pasal la aku malas nak ingat pasal reno rumah...mmg aku akan stresss!!!benci!!!!!!! dan................

Di satu sabtu yg indah bg aku....dan buruk bg kau wahai indon....tilam busuk ko tu telah dikeluarkan dari bilik  dan semua semua  dikunci....berambus kau dari rumah aku....aku cakap baik2 ko x nak keluarkan...so sekarang aku kena zalim.....zalim ke .....ini rumah aku la....korang xde kena mengena dgn rumah aku....patutnya rasa syukur sebab tanpa disedari aku dah benarkan ko duduk rumah aku selama 4 bulan bangang!!!!!

Ada baik lagi aku x buang tilam busuk ko tu dalam  tong sampah.....apa punya bangang ko blh pk nak duduk rumah aku....pengotor tahap gaban....berak pun x flash !!!! eiiii stresss!!!!!!!!!!!!!!!!!sampai sekarang walaupun barang ko dan ko dah dikeluarkan dari bilik tu tapi bilik tu tetap berbau hapak......apa korang makan ha....bau blh melekat mcm tu....aku akan clorox bilik tu bila dah siAp semua reno.....dan aku report polis kalau ko cuba2 tido dekat ruang tamu rumah aku lagi  paham!!!!!!pak guard sila jalankan tanggung jawap kau.....kalau x dgn kau kau sekali aku report x jaga kawasan perumahan dgn baik....PAHAM!!! sekian noktah!!!!!!!!aku tgh marah lagi ni nak ambik air sembahyang dulu......kalau tidak nanti ada pulak yg kena tangkap polis sebab
Mencederakan org....
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

  1. laaa..mcmtu pulak. kontraktor ni indon gak ek? nnt dh setel keje reno, suruh kontraktor ni cuci rumah sekali. termasuk toilet yg kawan dia tu pakai..eiii tak lalu bila teringat tompok2 tak suci mcm tu ada dalam rumah...

    ReplyDelete
  2. wah..cantiknyer rmh.. sabar ea...ni mmg n3 emo temo..tp kalau ila pun hangin jugak... dulu dah kena dah ada org buang air dlm toilet xflash..siap taik dah jd kering.. last2.. toilet tersumbat n rosak plaster ceiling... neway... selamat masuk rmh baru...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails