Friday, April 9, 2010

Happy B'day to me!!!!!

Salam...

Bertemu kembali di era umurku dah menjangkau 3 series...kurasa semakin muda ok..bukan semakin tua..hehe ayat untuk memotivasikan diri supaya selalu nampak muda. Kalau boleh masih bergetah macam Anita Sarawak walaupon umurku nanti dah nak masuk 70...InsyaAllah kalau umur panjang...so bagi memastikan tulang x reput ku telah beli susu sebagai persedia...sama macam iklan enlene tu, 'apabila umur anda telah menjangkau 30 tahun dan keatas, tulang memerlukan lebih kalsium supaya tak kriuk kriuk bunyinya" hehe yang kriuk kriuk tu aku yang tambah...Banyak benda yang kufikirkan bila usia yang makin bertambah ni. Antaranya

1) Umur tambah maksudnya usia makin pendek
2) Tentang susah payahnya arwah mak lahirkan aku.Bersalin kat rumah je. Mcm mana la mak aku rasa time tu.Kita sekarang kalau bersalin kat rumah adalah satu kepelikkan la kot.Sebab xde dah yang nak bersalin kat rumah sekarang ni kecuali terbesalin.
3) Menjaga kesihatan supaya dapat menjaga keluarga sebaiknya
4) Nak tambah anak dan harta hehe tapi x la dalam masa terdekat ni untuk yang tambah anak tu . Tahun 2011 kot...hehe

So bagi meraikan ulang tahun kelahiranku yang ke 30, aku dapat dating ngan hubbyku...cuti 1/2 hari aku dan dia pada hari itu..Punya la nak feel mcm alam percintaan. Sanggup tu cuti. Kalau tak memang x leh nak dating..sorang satu kena ambik hb.Epul ambik kakak , aku ambik adik...hehe kali ni kasi chance la kat kamikan ...so kami pi makan dan karaoke...hehe syook nye dapat release tension...


Thank you ayah kerana belanja ummi makan. Love you soooooomuch..tapi sebenarnya kalau ayanh tak belanja x beli hadiah pon ummi akan love ayah soooooo much hehe...


macam masa couple2 dulu plak kurasa.


Lepas makan2 kami pi lontarkan suara emas...hahha emas ke?hanya aku dan dia yang tahu...tapi tah mcm mana sapa ngan wallpaper la plak warna baju aku....haduh kalau dok dekat dah x jumpa aku dah...

Huish tgah tarik ni....nasib tak masuk AF je. kalau tak memang korang semua tak sanggup nak afundi aku..hahahha


Dan bila dating dah habis baru la ambik anak2 untuk raikan bersama..ini kami kat rumah abang long



suapan dari anakanda tercheta...damia tgk je...jeles la tu

sayang ummi...happy b'day ummi...
sayang kamu wahai anakku....sob sob sob emosi plak


budak comot ni plak yang nak sayang ummi..dia ni kalau sayang org pakai pipi sahaja..memag laga pipi je yang dia tau kalau nak sayang..watever la yang pasti ..ummi sayang kalian berdua....

And lastly...thank you to all my friends and family for the wishes. May God bless you

2 comments:

  1. happy bday yg ke-30 rosmah..semoga panjang umur, rumahtangga kekal bahagia..dikurniakan ramai anak2 :)

    kita pon plan nk dating ngn hubby sempena special2 date mcm ni..kalo tak, memasing bz ngn hal memasing n anak2 jer..teringin gak rasa bercinta dan berdua-duaan tnpa komitmen lain sementara waktu hehehehehe

    ReplyDelete
  2. tq liza....hehe pegila....sgt recommend bt begitu...berbaloi2 ....x lupa anak2 tercinta pon tau....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails