Saturday, January 9, 2010

aku dan cupcakesku


Ha ye ye je tajuk kali ni, dah lama tak buat cc, semangat dah kureng sekarang ni nak baking2. ini nak buat balik request from my best fren, keranamu okeyla aku buat juga. Kalau comot terima je la ye. Al maklum la aku x penah g kelas nak wat cc ni, belajar dari wilton.com rasanya and demo dari youtube guna nozel2 and decoration.haha berjaya juga aku membuatnya.tapi aku dok view cara mcm mane nak buat pop cake dlm internet xde la plak. tapi dari firasat dan imiginasi aku rasa mcm senang je.belum lagi try akan ku cuba satu hari nanti.
Ini haku dgn asistant chef yang menyibuk nak tolong.


dia tgh semangat nak tolongkan kasi je la, adik damia tengah tido,kalo x kasi nanti dia bising adik bangun haku pun x blh nak buat keje.Sok beso kalo rajin tolong mcm ni lagi bagus ye anakku

muka dah boring tunggu aku siapkan bancuhan cc.

senyum!!

ok dah siap dah,gambar masa deco2 x snap plak sebab meja dah huru hara

Untuk majlis cukur jambul anak ina, dia cakap semua yang makan cakap sedap,alhamdulillah aku risau je, hahah, org tanya2 sape yang buat,aku dah siap bagi tau ina, weh aku x hambik order setakat ni ye, masa sangatt tidak mengizinkan.mungkin satu hari nanti, mana la taukan aku dah byk masa ke, mungkin la kot...haha blh buat bayar bil streamix.haha epul baca mesti suka.sebab dia cakap aku dok ngadap facebook dapat apa? cuba pikir nak buat bisnes apa2.haha abang bayor je la bil tu okey..kata telekomkan...

ok sudah siap untuk buah tangan.to fatin dayana yang sangat chumel, semoga jadi anak yang solehah buat ibu dan babah.sangat putih mcm anak cina, kambing golek sheedap sangat..



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails