Friday, October 30, 2009

Insan Yang saangat aku sayangi.....mmmuuuaahhh


Ha inilah insan2 yang amat aku sayangi dalam hidupku....dua anak2 ku yang comel, lucu, petah berkata2 dan segalanya bagi ku....dan juga suami ku yang terchenta...chenta maut nih....huh kalau nak diceritakan kisah cinta kami boleh buat buku...erm..rasanya blh kongsi la kot perkenalan kami.....hubbyku ini chenta matiku semasa masih sekolah lagi...he heh...kerana dia aku sanggup dipanggil cikgu,,,...menepis chenta lain yang datang.....dan setelah hampir 7 tahun berchenta kami sah menjadi pasangan tunang, and after 11 month aku sah menjadi isteri terchenta dia...hehe akhirnya....memang bahagia kalau dapat kawen dgn org yang kita sgt chentai...erm...aku nak puji sikit hubbyku ini...he he xpe dia x tau aku ada blog....kalau dia baca satu hari nanti pun xpe..ini kebenaran...dia memang pilihan yang tepat..seorang suami yang sangat baik buat diriku....rajin jaga anak...tolong kemas rumah..kelakar...ensem ( boleh la..)...tapi yang pasti kami berkongsi suka dan duka bersama...lov u till the end...


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails